Tag: frauda banca

Mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen printr-o bresa de securitate in sistemul bancii

Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.

Cum mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen, fara ca banca sa ma anunte

Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.



De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Mi-au furat de pe cardul Raiffeisen 61.000 de lei, bani munciti in 16 ani de dascalie, iar banca nu vrea sa ma despagubeasca! Ce pot sa fac?

"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank. 

Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am primul înapoi suma de 13. 300 RON de care nici nu am fost anunțată când mi i-au virat.

Cat timp dureaza sa-mi dea banii inapoi banca, la o frauda cu cardul?

"Buna ziua ,asa cum am vb la telefon va trimit ultimul mesaj  de la banca dupa o luna de asteptare in cazul fraudei cu cardul .Mentionez ca e vb de fiul meu iar banii erau salariu pe o luna .Va rog ajutati ne multumesc cu respect", se plange un cititor.

RASPUNS